Poniżej zebraliśmy listę najczęściej zadawanych pytań.
Sprawdź proszę odpowiedzi zanim do nas zadzwonisz.
Skontaktować można się z nami telefonicznie (codziennie w godz. 9-18), dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer +48 703 403 993 (2,58 PLN/min) lub mailowo, pisząc na adres info@modlinbus.pl W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu!
Tak. Bilet zakupiony, w taryfie Flex, poprzez stronę internetową można zwrócić lub zmienić szczegóły przejazdu (data lub godzina odjazdu). W celu zmiany daty lub godziny przejazdu, należy wprowadzić na stronie internetowej www.okbus.pl numer rezerwacji (widnieje na zakupionym bilecie) w polu oznaczonym „ZMIANA REZERWACJI”. Należy wybrać opcję „Zmień Termin Przejazdu”, a następnie należy wybrać nową datę i godzinę wyjazdu.
W taki sam sposób można również zwrócić zakupiony bilet, zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie (https://www.okbus.pl/strony/page/regulamin)
Zmiana daty lub godziny rezerwacji jest realizowana tylko i wyłącznie samodzielnie przez pasażera. Zmiany rezerwacji nie dokonuje personel w Punktach Sprzedaży. Nie można też jej dokonać przez infolinię.
Tak, w każdym z naszych autobusów można płacić zarówno kartami debetowymi jak i kredytowymi.
Rezerwacja nie jest konieczna. Niestety jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnych miejsc, dla osób które wcześniej nie wykupiły biletów online. Szczególnie tyczy się to przypadku niektórych kursów, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem (zwłaszcza ok. godz. 7.00 i 15.00). Ze względu więc na fakt, że pasażerowie z zakupionymi wcześniej biletami mają pierwszeństwo, warto wcześniej dokonać rezerwacji przez internet.
Sprawdź nasz ROZKŁAD JAZDY i zarezerwuj swój bilet już teraz!
Kierowcy naszych autobusów mówią po angielsku w stopniu podstawowym. Szczegółowych informacji w tym języku może natomiast udzielić obsługa punktów sprzedaży. Oprócz tego, niektórzy z naszych pracowników posługują się także językiem niemieckim, francuskim oraz rosyjskim.
Niestety nie ma możliwości rezerwacji telefonicznej. Bilety można jednak zakupić wcześniej na naszej stronie www.okbus.pl oraz w punktach sprzedaży na terenie całej Polski.
Lista wszystkich naszych punktów sprzedaży dostępna jest TUTAJ .
Nie. Każdy pasażer naszego autobusu w cenie biletu może przewieść bagaż (20 kg bagażu właściwego i 5 kg bagażu podręcznego) bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Każda kolejna zabrana sztuka bagażu właściwego wiąże się z koniecznością zakupu biletu dodatkowego w wysokości pełnego przejazdu.
Tak, istnieje możliwość zakupu biletu u kierowcy przed odjazdem autobusu, w przypadku, gdy są jeszcze wolne miejsca.
Ze względu na fakt, iż nasze autobusy mogą zatrzymywać się tylko na wyznaczonych przystankach, wysiadanie w innych miejscach nie jest możliwe.
Lista przystanków OKbusa znajduje się TUTAJ.
Nie ma konieczności drukowania biletu online w przypadku, gdy masz możliwość pokazania go kierowcy na ekranie telefonu lub tabletu.
Z uwagi na fakt, że spożywanie jedzenia i picia może stanowić zagrożenie podczas jazdy, jak również przeszkadzać pozostałym pasażerom, bardzo prosimy o niespożywanie jedzenia i picia w naszych autobusach.
Tak, istnieje możliwość zakupu biletu w jednym z naszych stacjonarnych punktów sprzedaży, które zlokalizowane są na terenie całej Polski.
Lista z adresami wszystkich punktów sprzedaży dostępna jest TUTAJ.